/Lid worden
Lid worden 2018-07-23T18:28:32+00:00

Lid worden van onze vereniging?

De Oranjevereniging de Wijk is de meest gezellige vereniging van ons prachtige dorp en bestaat inmiddels al meer dan 75 jaar. Als doelstelling heeft de vereniging om jaarlijks het Wiekerfeest te organiseren en elk jaar de viering van Koningsdag te verzorgen. Ook organiseert de Oranjevereniging de jaarlijkse dodenherdenking op 4 mei en wordt eens in de 5 jaar de bevrijding gevierd op 5 mei.

Al deze activiteiten kunnen wij alleen blijven organiseren met uw steun, word daarom lid van de Oranjevereniging voor slechts € 12,50 p/jaar!

Uw voordeel: U en uw gezinsleden krijgen elk korting bij de kassa op de entreeprijs. Komt u met z’n vieren of meerdere dagen met z’n tweeën dan is het lidmaatschap feitelijk voor niets! Ook kunt u uw stem laten gelden tijdens de jaarlijkse ledenvergadering!

Je kan lid worden door je Naam, Straat en huisnummer en Banknummer naar info@oranjeverenigingdewijk.nl t.a.v. Lid worden te sturen of geef je op bij een van onze Bestuursleden.